Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Jankowska Marlena (prawnik)
(1)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Projektanci mody
(1)
Temat
Moda
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyków sektora mody, studentów kierunków prawniczych i artystycznych.
SPREZZATURA, CZYLI SŁOWEM WSTĘPU Rozdział 1. POTPOURRI DESIGNOWO-MODOWE 1. NA POCZĄTKU BYŁ DOM MODY FRANCUSKIEGO COUTURIER 2. BELLE DE LOIN LOIN D’ÊTRE BELLE 3. NAJLEPSZE RZECZY SĄ ZA DARMO, DRUGIE W KOLEJNOŚCI SĄ BARDZO DROGIE/COCO CHANEL – OD INSPIRAC JI DO PLAGIATU 4. JACK DANIEL’S I COCA-COLA COMPANY WCHODZĄ DO GRY 5. ME-TOO, CZYLI MAM I JA Rozdział 2. DESIGN I MODA UBRANE W TEORIĘ 1. SZERSZY KONTEKST 2. MODA I DESIGN – CO TO JEST 3. OD ARTYZMU DO PRZEMYSŁU 4. CZY PRAWO DESIGNU I MODY NAPRAWDĘ ISTNIEJE 4.1. HISTORIA 4.2. PRÓBA ZDEFINIOWANIA PRAWA MODY 4.2.1. Uzasadnienie dla próby definicyjnej Rozdział 3. KREOWANIE DOBRA NIEMATERIALNEGO 1. DOBRA NIEMATERIALNE W PRAWIE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ POWSTAJĄCE W TRAKCIE PRACY PROJEKTANTA. WPROWADZENIE 2. DOBRO NIEMATERIALNE 2.1. DUALISTYCZNY CHARAKTER DÓBR NIEMATERIALNYCH 3. PRAWO AUTORSKIE. UTWÓR – CZYLI CO? 3.1. ZDOLNOŚĆ AUTORSKOPRAWNA. TEST NA ORYGINALNOŚĆ 3.2. CASUS MAGELLAN VS. GENIUSZ 3.3. PLAGIAT, CZYLI ZABAWA W KÓŁKO KRZYŻYK 4. PRAWO WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ 4.1. WYNALAZKI 4.1.2. Co może być wynalazkiem? 4.1.3. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.1.4. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.1.5. Ochrona międzynarodowa 4.2. WZORY UŻYTKOWE 4.2.1. Co może być wzorem użytkowym? 4.2.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.2.3. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.2.4. Ochrona międzynarodowa 4.3. WZORY PRZEMYSŁOWE 4.3.1. Co może być wzorem przemysłowym? 4.3.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.3.3. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.3.4. Ochrona międzynarodowa 4.4. ZNAKI TOWAROWE 4.4.1. Co może być znakiem towarowym? 4.4.2. Co może być znakiem towarowym 4.4.3. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.4.4. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.4.5. Ochrona międzynarodowa 4.5. TOPOGRAFIE UKŁADÓW SCALONYCH 4.5.1. Co może być uznane za topografię układu scalonego? 4.5.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.6. OZNACZENIE GEOGRAFICZNE 4.6.1. Co może być oznaczeniem geograficznym 4.6.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.6.3. Opłaty w postępowaniu krajowym Rozdział 4. KREOWANIE PRODUKTU I JEGO ETAPY A PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ 4.1. ETAP PRODUKCYJNY 4.1.1. Pomysł 4.1.2. Projekt 4.1.3. Krój 4.1.4. Materiał 4.1.5. Kolor 4.1.6. Deseń 4.1.7. Kreacja 4.2. KREOWANIE MARKI 4.2.1. Marka 4.2.2. Nazwa i slogan 4.2.3. Logo 4.2.4. Renoma 4.3. ETAP POPRODUKCYJNY 4.3.1. Sesje zdjęciowe 4.3.2. Wnętrze sklepu 4.3.3. Pokazy mody Rozdział 5. INSPIRACJE I ELEMENTY CHRONIONE 5.2. DIY, CZY 5 SPOSOBÓW NA STARĄ KOSZULKĘ 5.3. DOLCE & BANANA, JUST DO IT TOMORROW I LSD – O PARODII 5.4. DLA PIENIĘDZY – WIZERUNEK BANKNOTÓW I MONET 5.5. BÓG, HONOR, OJCZYZNA – O SYMBOLACH NARODOWYCH 5.6. FASHION IS MY RELIGION – RELIGIA A SZTUKA 5.7. SZTUKA LUDOWA DZIŚ 5.8. HOŁD, KARYKATURA, INSPIRACJA, PLAGIAT
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150302 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności